Söndag

Igår gick jobbet bra, första gången man jobbar en hel lördag. Förra gången jobbade jag halvdag! De var kul :D

Efter jobbet åkte vi hem till Lina som bor hos madde och staffan för tillfället, där käkade vi tacos och snacks! Spelade spel och snackade skit. Hur skönt osm helst med en vit helg! Man mår ju så jävla bra dagen efter hahahhaha!

Nu ska vi bege oss mot 25 års kalas! Micke och Helena håller de tillsammans så 50 års kalas kan man väl säga :D

Tror chrille har svårare att välja kläder än mig" Undrar vem siom är mest kvinnlig här! Jag har varit klar ett tag, nu väntar jag på honom ;) hihihihihi


Kommentarer
Postat av: jeeeessica

Tur att de växer ut fort... Nej han har varit på semester i ett par veckor... Haha nej hade nog inte heller gått till nån som de rekommenderat nej....



Jodå alla utom jag mår bra... Men lever i alla fall..... Jo vi längtar efter bebis vi med...

2011-08-21 @ 17:21:44
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0