Något att fira?

Veckan har varit upp och ner, nervös hit nervös dit! Men fan va bra de är nu! Vi alla fick vara kvar! Känns helt jävl fantastiskt! Finns inga andra ord än det!!

Helgen har varit sjukt rolig! I fredags var vi över till sandra på lite "after work" Samt ett halft hej då. Vi hade riktigt trevligt, dock var de lite tråkigt att vi samtidigt som vi firade vår förlängning, inte skulle se Sandra lika ofta :/

Igår kom Helena och hennes kille Thomas över och åt med oss, vi spelade spel, drack vin och hade det riktigt trevligt, sen bar de hem till Kim och därifrån ut på krogen. Där dansa vi loss! Skönt att inte vara så packad och kunna dansa hahaha

Idag har vi bara varit hemma, i vår nystädade fina lägenhet! Hur skönt som helst! Bara myst och pratat!

Dock har jag gjort inpuls shopping >_< men vafan fick tillbaka på skatten så tycker jag är värd lite saker hehe

Vi var även och åkte gocart tror jag de stavas i lördags! Jag kom sist av alla! Fan min gas fungerade inte så kom knappt iväg i starten! Sen var de bara att ligga sist och bli omkörd =( Aja revanch nån gång!


Ha de gött!!



Kommentarer
Postat av: Saara

Du är ju fan alltid med på vimmel... Men det är ju för att du är så jävla snygg!!! :D

2011-08-15 @ 08:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0