Mirakel

Mirakel :D Tänker på er!!

Lindah sov hos mig inatt, vi kikade på gamla hederliga Twille filmen. En skön film att kunna somna till. Jag vaknade till och från inatt, var mindre roligt! Så sov väääldigt länge idag! Vi kom precis i tid till jobbet i morse!

Jag lagade även pizza igår, efterlängtat, Lindah fick lägga in sin touch på en av dem. Gjorde tre stycken så nu finns de mat här hemma kan jag säga! Är dock lite orolig för rötmånaden...

Jobbet gick väl hyffsat, måste nog rycka upp mig tror jag om jag ska komma upp i samma tempo som jag låg på innan. Vet inte om jag skrivit de tidigare men skrev på kontrakt för förlängning..jo de gjorde jag kom jag på, men tål att skrivas igen :D

JAG HAR SÅN FRUKTANSVÄRD nageltrång >_< o de är inte ens nageltrång! Vet inte va de är men de gööör oooont!!!! Nu när magen börjar bli bättre så går de ner i tån? Huh va är de här!!??

Ne nu ska jag vara lite sällskaplig med min fina älskling som har gjort de så fint här hemma, för vi skulle få besök! (Dennis, hans mamma och kim var nämligen över på fika , mysigt :D )


Oh va jag saknar mit hår =( Och min Pici =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0