Blä

Vet inte riktigt vad jag ska säga =( Min One piece blir försenad, är helt förstörd =( Känns nästan som att jag kunde ha beställt den från Norge iaf! Blä säger jag! Viss kommer säkert bli lika glad när jag får hem den även fast den är försenad! Men de är aldrig kul när man förväntar sig att någonting ska komma så gör det inte de!!

"Vi ber så hemskt mycket om ursäkt" Mjo! Tack för medlidandet de ger mig inge kläder nu? hmm

Jobbet gick väl bra antar jag, hyffsat iaf, idag avslutades tävling nr två. Funderar på att vara lite snäll och ge min plats till någon som inte har fått nå pris alls! Med tanke på att det är samma pris man vinner. Men får se hur jag gör, om jag orkar lägga ner nå tid på att vara snäll ;)

Kvällen kommer förmodligen att tillbringas ensam, älsklingen är inte hemma. Får se om jag orkar ut ur lägenheten nått. Tycker inte om att gå själv, ok om jag hade haft en hund, då hade de inte varit nå problem.

Idag syndade vi lite, beställde min gamla special pizza, kan säga att jag orkade en fjärde del av den! Puh fattar inte hur jag nästan kunde trycka i mig en hel sån förut! Gosh! Aja kanske är ett gott tecken på att magsäcken kanske itne är så uttämjd som jag tror att den är!

Jag måste dock bli bättre på att laga mat hemma igen! Har blivit så jävla lat sen jag började jobba! Jag har ju svält mig själv en gång så när jag har gått hungrig för länge så känner jag inte av de alls, och då kan jag henner inte äta! Men men...Ska skärpa mig annars får jag väl skäll av mamma :/ <3 dig mamsen :D


Saknar även min fina pappa som inte är hemma =( Han är nere och begraver min kära bortgångna Farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0