Tordag

Tjenixen..

Dagen började ganska skönt med en promenad i morgonsolen. Sen gick vi hem till Kim för han skulle bjuda på frukost. men jag lagade den. De var ett tag sen vi åt så mycket till frulle. Gjorde ägg och bacon som beställt. Mumma. Chrille dock har tappat aptiten, tror han är lite nervös inför de nya jobbet!

Efter frukosten gick vi ut, Dennis följde med också. Vi satt ute på en gräsmatta och hade det trevligt medans hundarna fick leka av sig lite. Jim Chrilles kompis kom förbi han med. Vi satt där bra länge sen bestämde vi oss för att gå hem. Så nu är jag hemma =)

----
Igår var jag och älsklingen ute på en mysig kvällspromenad, skönt! De luktade sommarregn, de doftar så gott :D

----

Just nu tror jag att både jag och min fina är nere i en svacka.. Spec efter igår! Inte kul! Ingenting mellan oss så utan tror de beror på nå annat. Han har tappat aptiten efter insidenten med Pizzan o jag vet inte va jag ska göra med mig själv :/

-----
Imorgon blire påskknytis hos oss. Dock kunde inte alla komma så blir nog bara vi och Erika. Får se om Lindah kommer förbi också! Hon vet att hon är bjuden =)

-----
Längtar till nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0