Söndag söndag söndag..

Jag är så sjukt utmattad. Fast vi inte gjort någonting särskilt idag, huvudet är helt slut men kroppen orkar mycket. Jag skulle lätt kunna somna nu, kanske vore en bra idé iaf :/

Dagen har varit jobbig på sitt egna lilla sätt..Tur är då att min mamma och pappa kom över en stund och fick mig på andra tankar. De tog med sig lite av den goda maten som mamma har lagat. Längtar till att få smaka den. Sen handlade dem åt oss, även fast de inte hade behövt göra det! Jag vet fan inte vad jag skulle göra utan min underbara familj! Min älskade sambo och mina bästa vänner! En bättre lott kunde jag inte ha fått i livet känner jag!

Imorgon har vi lite ärenden att uträtta sen hoppas jag på träning för efter denna fettis helg så lär de behövas kan jag säga!

Nu ska jag ta och kika lite på taken som går på fyran! En riktigt hemsk film!! Usch!
underbart de hade varit att få hoppa i en sån här just nu! Bara få mysa, oh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0