Segt!

Vaknade av mindre trevliga ljud i morse! Plus att jag inte har kunnat sova ordentligt inatt! Vaknade till och från flera gånger! Nu är man mindre pigg!

Idag hade vi planerat att sitta ute på en filt och ha de mysigt, men när jag gick ut med hundarna så duggade det! Aldrig roligt! :/ Dock behöver gräset o allt annat det! Men de får gärna typ bara regna idag sen vara fint resten av veckan.

Skulle vara mindre roligt om de regnade på valborg :/ Har bjudit hem några vänner till kumla för att ha de mysigt och grilla och spela lite spel! :P Längtaaaar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan du ringa mig typ i morgon eller på fredag behöver fråga lite grejs av dig :)<3 kram!

2011-04-27 @ 18:58:48
Postat av: Beata

Du kan du ringa mig typ i morgon eller på fredag behöver fråga lite grejs av dig :)<3 kram!

2011-04-27 @ 18:59:23
URL: http://troublebubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0