onsdag

Idag vaknade jag av grannarna igen! Gaaaah! De måste ju fan vara döva. Vi som hade fest i fredags spelade inte ens så hög musik som de gjorde i morse. Så jag la mig en stund och tittade på tv. Sen ringde pappa och väckte oss båda. Vi åkte till farfar för att se hur han mår. Och de såg ut som att han mådde mycket bättre. Han måste verkligen ha en vakande ängel över sig eller något, så gammal och klarar av att ha tre eller fyra olika diagnoser.

När jag kom hem så umgicks jag lite med baby, sen ställde jag mig och gjorde pasta med cremefraiche och kassler. Mumma blev de tro de eller ej :P Sen har jag varit riiiktigt duktig. Inte druckit en droppe dricka sen i fredags. Så de ska jag fortsätta hålla mig till =)

Nu ska vi hämta lilla bobbo och låna en tvättmaskin för faan va mycket tvätt vi har och mina trosor tog slut i morse hehe vi har nämligen ingen tvättid föränn på söndag! Hehe

Ne nu ska jag packa tvättpåsen! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0