Onsdag..

Dagen har väl varit lite halvseg i sig. Vi åkte iväg till Chrilles moster för att låna tvättmaskinen, för som sagt troslådan gapade tomt efter sista paret idag. Jag förstår inte hur karln kan ha kvar? hmm...
Aja vi åkte dit och var lite sociala, medans vi väntade. När vi satt in andra maskinen vart Tommy sugen på nå gott så vi tog en långpromenix runt, runt stannade vid en affär och köpte honom nå gott, sen gick vi hem. De var så skönt plusset i kanten var att vi fick med oss min kära älskling!

Skulle ha varit på spinning idag men de blev inte så, för vi hann inte :/ Jag som hade sett fram emot de! Men men!
Kommer fler gånger! Vi ska iväg och träna imorgon istället! Skönt.

Pratade även med the boss om lite saker. Och är allt som de ska så ska jag jobba på lördag.

Nu till någonting helt annat.. Jag kan inte låta bli att tänka på hur jävla lyckligt lottad jag är i livet iaf. Trots alla motgångar jag som jag haft. Men under denna tid så har jag alltid haft mina vänner och jag har försökt att finnas där för dem! Jag har haft min underbara familj vid min sida! Även min fina älskling! Trots de problem som finns i mitt liv skulle jag aldrig byta ut de jag har för att få mina problem att försvinna! Aja jag kände bara för att skriva av mig lite.

Hoppas ni haft en bra dag, ha en fortsatt trevlig kväll iaf =) God natt!
Ill be strong soon enough!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0