Lördag

Ingen party lördag direkt men trevlig ändå =) Satte klockan på 11.00 stänger av larmet då ringer mamma "Väckte jag dig?" "Eh nää? hehe" Hon hade sagt åt mig igår, lägg dig i tid så att jag inte kommer o väcker dig i morgon. Hahaha de va ju inte hon som gjorde de utan väckarklockan, hon råkade bara ringa några sec efter hehe.

Mamma, Ida och Pici kom förbi på lite kaffe, sen bar de av emot stallarholmen. Vilken krånglig jädrans väg måste jag få säga. Det var riktigt svårt att hitta innan vi kom till den biten som jag hade skrivit mer detaljerat på min hemma gjorda karta. På vägen in till strängnäs så hade de varit en krock. Så vi fick stå och vänta. Såg bilen, tog även kort och filmade hehe gömde de dock lite för polisen. Vet inte om man får ta kort eller liknande på sånt, men är man nyfiken så är man. när vi väl kom fram så fick vi träffa björnarna o de var så mysiga. De såg bara ut som björnar och lika gosiga som björnar men de var bara två riktigt stora pulisar. Vi satt och pratade och fikade ett tag sen tog vi med oss kära savanna hem. Hon var lite skakis i bilen, vågade inte hoppa in eller ur sen när vi väl kom hem till  mig vågade hon inte heller gå in i trapphuset :/ Men de kommer. De lär komma med tanke på att vi snart ska ta hand om dem. Men annars gick vovvarna ganska bra ihop. Nu hoppas jag bara att de går bra hemma i kumla  med dem.

Väl hemma lagade jag mat. Vet inte men den satt inge bra i magen :/ Sen bar de av igen. Var ut på en liten skön kvällspromenix med älsklingen. Riktigt skönt. Så nu sitter jag här, utslagen jävla bilresor och trötta ut en! Puh säger jag. Och imorgon ska vi iväg igen till kumla på Sofias (Jimmys Sofia) Kalas för hon fyller 30. De ska bli trevligt =)

Ne nu ska jag ta och varva ner innan jag ska sova. Ha en bra lördagkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0