Fredag?

Fan känns inte alls som omde är de idag >_< Vart faktiskt förvånad att höra att de inte var torsdag haha

När jag klev upp fick vi besök av Chrilles morfar och bror, dem hade varit och fixat lite med mickes bil.

När dem åkte gick jag iväg för att möta upp Madde, fick låna ett spel av dem som vi tänkte spela imorgon :P

Efter de satte vi oss ute en stund, sen fick vi för oss att chrille skulle få klippa sig =) Så då gjorde han de :P min fina blev så fin :P Sen köpte han silver schampoo >_< Jag och min stora mun ! Aja blir de inte bra är de ju bara att färga de brunt igen =)

Snart ska vi åka och hämta Erika, vi ska handla lite inför imorgon, sen bär de nog av för träning. Funderar på att pausa mitt kort om de över huvudtaget går, för nu på sommaren känner jag mer för att röra på mig utomhus :/ Men får se ska prata med Erika och se va hon  tycker =)

Ha en bra dag :P

Kommentarer
Postat av: Beata

Sv: haha, jaja men jag köpte en klänning idag när jag va i skolan ^^ Hehe :D

2011-04-29 @ 20:57:38
URL: http://troublebubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0