Flygande tefat

Fan va bra de har varit idag! Eller ah man vaknade ju o mådde som man förtjänat men de var de värt.
Vart dock ingen frukost för de bara blev inte så haha

Savanna spydde som en räv idag, så fick springa efter henne och torka! Inte kul!
Min fina Fia ringde mig idag, vi pratade lite skit. Dock fick jag lägga på för Savanna spydde igen >_<
---
Känns som om en annan vänskap håller på att rinna ut i sanden.....
---
Efter de tog jag oc älsklingen fram inlines och åkte en sväng. Planerade in lie grillning också.

Vi åkte till hans moster med Kim och Erika och grillade! Riktigt mysigt, jag gjorde hemma gjorda hamburgare mumma med friskobröd =)

När vi skulle åka hem gjorde älskllilngen nått som var så dumt. Han la hundarnas matskål på bilen och glömde den. Så när vi kommer ut på stora vägen hör vi att någonting låter, sen låter de pliiing och då fattar vi att den åkt av taket! Jag fick så ont i magen så jag skratta! Jag fick springa efter den medans chrille satt kvar i bilen med varningsblinkers! Oh jag skrattara nu med haha! Klant säger jag!

När vi kommer hem så är grannpojken ute i stövlar och pygamas! Jag tänkte fråga om hans föräldrar visste det men dörren stod ö0ppen så jag antog att de visste. Men när vi ska gå in i lägenheten kommer mamman och frågar va han håller på med, så då berättar jag, hon springer ut efter honom barfota haha filken sat unge hahah'

Jag håller på att bli tokig av hundarnaaaaaaa >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0