Måndag igen haleluja!

Fyfan va de var segt att komma upp i morse! Jag måste...Som jag sagt tidigare skaffa mig en sån där jävla klocka som lyser upp mitt rum, jag kommer fan inte upp på morgonen när vintertiderna börjar =(

Dagen vart inte som väntat =( Den var så jävla seg, fick absolut ingenting gjort. Jag måste skärpa mig, speciellt imorgon för då kommer högsta bossen. Måste ha typ kjol o grejer :D haha får se vad jag hittar på!

Fick träffa sötnosen en liten stund idag, ska klippa hans kombo Niklas imorgon =)

Min kära mor lagade langos idag :D Mumma! Snart ska de förtäras med nöje :D


Torsdag och Fredag ska tillbringas i Sthlm med jobbet. Ska bli trevligt att se hur dem jobbar där!

Kommentarer
Postat av: Saara

Meh! Vad är det för j*vla könsdiskriminering?! MÅSTE du ha kjol?! För jag antar att männen inte måste ha kjol :P

2010-09-28 @ 12:04:55
URL: http://moodyblues.blogg.se/
Postat av: Bátyja

Helt rätt Brigitta.Man ska bli elegant någrant välja sina kläder och inte komma till jobbet i mjukis buxor.

2010-09-29 @ 02:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0