Söndag

Gårdagen var riktigt trevlig. Vi satt och tog de lugnt, tittade på ventura eller va han heter. Jag höll på at dö av garv! Fan va kul de va!

Runt 8 gick jag och erika och skulle hämta ingredienser till Tacosen medan grabbarna grus åkte till affären.
Kinkig som jag är började jag fråga om köttet på en gång. De såg ju inte riktigt ut som jag tyckte att de skulle.

När vi kom tillbaka lagade jag och erika maten omedvetet. Grabbarna satt ute och gjorde nått annat. Vi kom på oss själva med att stå i köket typ när maten redan var klar! Kände oss ganska dumma hehe

Imorse ringde min klocka, IGEN! Jag hade för mig att jag stängde av den igår men nej. Så alla vaknade till halv 7. OCh re av oss hade suttit uppe halva natten och kollat på vrldens sämsta porrfilmer.

Blandannat "Sexmäklaren 1" JAg höll på att dö av garv, bruden i filmen hade ingen inlevelse eller känsla. Hon rörde inte en min! OCh en av dem stackars grabbarna som fck lov att knulla den döda fisken fick inte ens upp den! Då kan man känna sig misslyckad! Hahaha

Följde med Chrille hem och tittade på medan dem starka gubbarna möblerade om. Jag kände mig som en kommunalarbetare, satt på soffan och kommenterade hahah :P

Nu sitter jag hemma och ine gör ett skit! Så jävla skönt!

Imorgon är det off to work gen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0