Onsdag

Var iväg och tränade igår. Fan va skönt det var ska jag säga! Man känner sig fräsch fast man kanske inte är de efteråt! Men ni fattar vinken!

Jag skulle försöka borsta ut mitt hår igår! Hela jävla håret var en stor tova efter helgen. Försökte tvätta ur tovan men de gick fan inte, erika gav mig en balsamfraska och en som man har i efterårt, nästan hela balsamflaskan gick åt plus efterbehandlingen!! Tovorna var så hårda att borsten gick av saka jag säga! Efter en lång stund fick jag ur dem iaf!

På kvällen när jag skulle borsta tänderna såg jag n¨ågonting glimta till i håret på mig! Gissa vad det var!!! JO ETT GRÅTT HÅRSTRÅÅ!!! Snacka om att jag fick ångest! Den lyser igen på mig!! Fyfan! Den sitter i pannan också så jag kan inte gömma den heller! Hallå jag fyllde 20 i lördags dehär ska inte komma ännu! Jävla skit! Jag kommer se ut som 80 innan jag ens har hunnit fylla 25 =,( Men jag vet inte de kanske är nå 20 års grej? Va vet jag!


Kommentarer
Postat av: Elin

hihooo!! jag trodde du hette birgita ^__^

2010-10-27 @ 12:40:29
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0