Söndag

Fick i stortsett sova själv inatt =/ mindre skoj. Vaknade dock inte ensam. Men men...

Var över till Dennis igår för att titta på film, underworld tror jag den hette, nån vampyr och varulfsfilm, helt ok.
Sen bar de av hem och spela lite sällskapsspel. Vi spelade supreme Erika vann. Ganska surt med tanke på att jag ledde hela tiden tills tärningen inte ville som jag. Sen märker man att man inte alls är allmänbildad haha!
Efter det spelade vi lite yatzy där låg jag under som fan i början men vann iaf! Jag är en ganska dålig förlorare har jag märkt :/ Så vissa tycker inte att det är så roligt att spela med mig! hehe

Vaknade runt 12, ställde mig och lagade brunch. Bacon och ägg. Gott var det iaf!

Grabbarna gick iväg för att spela lite, då passade jag på att städa min del i lägenheten. Köket. Inte lika roligt med tanke på att min diskdag var i torsdags, och ingen hade diskat efter det så jag fick diska restrerande dagars disk. Aja nu var de gjort iaf, hoppas på att grabbarna håller sina diskdagar. Nu luktar det gott i köket iaf!

Ska väl snart ta och ställa mig där igen, har lovat att göra kyckling och curry >_< Aldrig gjort någt sånt så får se hur de kommer smaka. Själv är jag inte alls ett stort fan av det så jag får ta och äta nått annat, eller inget alls för är inte särsilt hungrig.

JAg hoppas på att min bok kommer på tisdag så att jag kan börja plugga :P märkte dock igår att matten från grundskolan och gymnasiet inte längre satt kvar, haha det lättaste plus och minus är hur svårt som helst. Men men de är väl därför jag ska börja plugga så att de kommer tillbaka :P

Ne nu ska jag vila en stund sen laga lite mat åt mina kombos =)

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

2010-11-15 @ 23:08:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0