Onsdag

Idag var man hurtig! Var iväg på en långpromenix med erika! As skönt, dock var inte vädret på vår sida riktigt! MEn va ska man säga de är ju höst nu och de finns inge dåligt väfer bara dåliga kläder?
Hennes tandborste skulle flytta så vi hjälpte den på traven idag!

Sen har vi haft lite skitsnack, alltid lika trevligt! Hängde upp "alla" mina kläder på galjar dock höll några på att brista för var tvungen att trava lite kläder på samma galje, fan hade ingen aning om att jag hade så pass mycket kläder som jag har! Fast man klagar alltid på att man inte har någonting att ta på sig när man väl ska göra någonting! hehe

När Erika gick hem låg jag och mös med min älskling! Alltid lika mysigt, sen tog jag på mig förklädet och ställde mig framför spisen! Blev korvstroganoff mer ris! Har ju gjort matschema så de lär man ju hålla sig till!

Imorgon blire lövbiff med klyftpotatis yummi!!

Grabbarna är iväg och storhandlar! hihi skrev en matlista åt dem, får se om de får med sig allting hem ;)

Nu ska jag kika på nå skoj på tv!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Haha mongo, klart du är! Du är ju fortfarande värdinna haha.. :) Du är given hjärtat! :) ska sova nu! Ses på lördag :)

2010-11-03 @ 22:26:37
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0