Måndag

Igår så gjorde vi ett nytt matschema för veckan, blir lite nya utmaningar, det ska bli skoj.

Satt och spelade nå spel med Chrille. Som vi båda fastnade för. Under kvällen vart jag själv en stund, poppade popcorn och tittade på vampier diary. Fick dock inte titta klart. Hehe sen skulle jag laga mat åt grabbarna. Haha
Chrille har ont i rumpan sen innebandy träningen igår, hmm ett lag med bara grabbar undrar vad som kan hända ;) haha

Idag vaknade jag halv 1.. Måste skärpa mig med mina tider! Eller jag vaknade till när Sofia ringde första gången vid h alv 11. Så dum som jag var la jag mig och sov igen!
Chrille och jag åkte hem till mamma och pappa för en stund och jag kunde äntligen hämta min bil. Den skakar inte längre och inte heller drar den åt något håll!! UNDERBART!!

Imorgon ska jag ner på AF sen åka och storhandla inför veckan. Sen blire att ge sig på att göra äggsås, aldrig ätit men grabbarna ville ha de så får se hur de går!


Nu ska jag umgås lite tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Saara

Tack =) Jag är riktigt nöjd själv också.

Javisst! På torsdag kan du följa med oss till busborgen och leka lite! :D Om du vill, vågar och kan ;P

2010-11-16 @ 09:22:59
URL: http://moodyblues.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man storhandla på AF? ;)

2010-11-16 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0