Måndag morgon

Fan va seg man var igår. Erika skulle komma över en stund och umgås, hon hade inte käkat så vi bestämde oss för att synda, just för att det var så länge sen. Eller eller jag syndade i lördags men de får man :D Men innan dess var vi duktiga och tog sallad istället för pizza :P

Jag vet inte hur många jävla tvprogram vi sappade igenom igår, jag höll på att bli tokig!!! Började titta på ett sen i reklamen bytte dem, sen i den reklamen bytte dem så till slut kommer man ju inte ihåg vilket som var orginal programmet som man ville titta på.

Gick och la oss ganskas sent om jag mins rätt :/ Var ganska seg i morse, vaknar även av att älsklingen kommer och lägger sig igen :/ Magen igen... Vi måste ringa läkaren nu!

Just nu sitter jag och väntar på Erika, vi ska ner på stan och julhandla. Har ingen aning om hur många julklappar jag har att köpa >_< Men de låter soma att de är en hel del.. Får nog röra om i min budget lite skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0