Måndag kväll =)

Idag har jag varit riktigt duktig och verkligen läst och försökt att förstå telefonkatalogen! Inte det lättaste ska jag säga när alla kapitell är på minst 70 sidor. Sen har jag pratat med älskade Fia en stund idag också! Trevlig =) Fick höra mindre roliga saker dock, :/

Fortfarande dålig i magen sen i helgen >_< Fyfan inte kul.. Dock börjar de bli bättre nu så hoppas på att de går över till imorgon!

imorgon hoppas jag på att Timi har pratat med sina kollegor så att jag kan gå ner dit :D Skulle vara kul :D

Just nu sitter jag och svär över hur vissa internet sidor inte är uppdaterade som dem borde, fungerar inte på alla webbläsare heller! Fan blir tokig, har fått inlogg tillsammans med boken så att jag kan kolla på lite saker på nätet som kan hjälpa mig med studierna. När jag väl har ordnat så att jag kan göra det, ja då fungerar inte hemsidan på firefox, sen närj ag väl öppnar med rätt då fattas det programvaror, när jag installerat det ja då är de helt vitt! Fattar inte ett jävla skit! Och förbannad är jag också!

Pratade även med Lindah idag, var ett tag sen. Blir så förbannad på vissa saker som jag hör! Haha så patetiska dem är!! Förstår inte riktigt hur vissa människor tänker. Att dem inte förstår att detta gör att dem dras ner i skiten! Sa de till Lindah också att det är en sak att prata om så att folk förstår hur jävla idiotiska dem är! Men huvudsaken är att hon mår bra! Ne dem skitarna förtjänar inte oss! :P

Ha en bra kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0