Måndag

Nu är det inte långt kvar :D Fan va jag lääängtar :DNästa vecka kommer de :D weeeei!!!

Lördagen slutade inte alls som räknat kan jag ju säga, vi åkte iväg mot kvällen, typ kvart i sex var klockan. JAg kan ju säga att kvällen slutade med mig på toaletten, dock hade jag då inte druckit! Kul va! Var väl där till klockan 9 skulle jag tro och då fick Kim ett akut samtal hehe..

Låg framför tvn och tittade på lite olika filmer istället. Fan va jag hatar dedär!

I söndags åkte vi till Chrilles Mormor och Morfar, där bjöds det på mat, men magen hade inte blivit riktigt bra sen lördags så jag åt inget =( Typiskt för de såg jäkligt gott ut! Efter det satte dem igång en film på Chrille och hans bror när dem var små, haha så söt!!

Igår satt vi även och diskuterade att jag fortfarande inte har varit in på systemet ännu, hehe men fan känner mig så liten. Men men nu har vi bestämt att vi ska iväg nån dag iaf! Hehe beställde även Vickans present igår. Dock gick det åt helvete, jag vet itne vad de är för fel på mig och beställningar men de blir alltid någonting fel! :/ Men skrev till dem direkt att de skulle tas bort så jag får göra en ny beställning idag hehe :P

Snart ska jag sätta mig ner och försöka plugga lite medans jag är ensam hemma! Annars blir det ingenting gjort! Sen blir snabbmat idag hehe hamburgare och pommes :/

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0