Helgen

I fredags var det ju vampier diary maraton med Erika, haha satt helt inne i den jävla serien!

Först började jag med att laga riktigt god mat! Fyfan hemmagjord potatisgratäng som sagt! Faaan va gott det blev, sen drog grabbarna iväg och jag satt helt ensam utan en nyckel så kunde inte lämna lägenheten =/ Mindre kul! Bad Lina ringa mig så att jag inte skulle känna mig så ensam, satt och pratade skit med henne i typ en och en halv timme! haha Alltid lika roligt! Runt halv 8 kom Erika över så då var jag inte ensam längre. Käkade lite chips och dipp till det. Sen fick jag henne att dricka cola mot hennes vilja :/ Eller hon ville väl ta men endå inte hehe..

I lördags gjorde jag thaimat! Bjöd även över Erika på mat =) Vart också as gott! Senare fick vi skjuts till Lindah på nflyttningsfest. Där satt man och pratade en massa strunt och drack, fan va gott de var! haha de va länge sen man umgicks med bara tjejer! Efter en stund kom min kusin och hans tjej saara dit! Tyckte lite synd om zsolt för han vart ensam kille där. Hoppas inte han kände sg utanför! När dem kom körde vi om spelet för att de skulle få i sig lite alcohol dem med ;)

Runt 12 så kom Chrille och hämtade oss, vi åkte och hämtade lite mer dricka sen gick vi hem till Erika för att fortsätta kvällen. Runt klockan halv 3 blev vi hungriga och skulle gå till milles, men dem håller fortfarande på att renovera så de var stängt! Då tänkte vi donken nästa! Men de var en jävla lång kö så v gick till statoil och tog oss nå "lätt" haha inte alla då ;) haha

Igår åkte jag och Chrille hem till Mamma och Pappa, kikade på lite film och mös med dem ett tag! Känns skönt att få vara hemma ibland! Pappa ska laga min bil. Haha tydligen så sprack mina "nya" däck när vi pumpade upp däcken så jag har kört på ganska farliga däck i snart 2 veckor! hehe Med min tur är jag ganska förvånad att däcken inte har smällt när jag kört!

Pratade även med underbara Fia går! Saknar henne som en tok =/ Inte kul när de blivit som vi sagt att de aldrig ska bli! Hate it!!

Nu sitter jag här och väntar på att lilla C ska vakna, vi är fortfarande hos Mamma och Pappa, Jag ska vara kvar här till på onsdag Chrille ska åka hem imorgon för han har skola!

Jo på tal om skola! Jag håller på att få panik! Skolan skulle ha börjat idag och jag har inte fått någon som helst info om vad jag ska ha för böcker eller någonting! De känns som att jag har gjort någontng fel på vägen :/ hmm

Nu ska jag fixa lite frukost! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Saara

Hahaha! Njäe, jag tror inte att jag kallar en dubbelcheesburgare + rostbiffsbaguette + chorizzo med bröd, för "lätt". Haha!

2010-11-09 @ 10:21:56
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0