Helgen

I fredags var min snälla lillesyster här. Bussen som hon skulle ta åkte tydligen inte förbi här, så var tvungen att plocka upp henne. Stackarn höll på att frysa fötterna av sig! Converse skor är inte VINTER SKOR!!! Vi gick till Ica ettan och inhandlade ingredienser för vårat bak!
När vi kom hem så började vi med degen och köttfärsen! De tog ett bra tag men vi fick till 33 stycken pirogers :D OCh fyfan va dem blev goda!!  Dock glömde beata en ingrediens men gott blec det.
Älsklingen hade megknip hela kvällen =/ Var mindre kul!!
När kim kom hem så packade vi våra saker och skulle åka hem till Mamma och Pappa. Klockan var väl rung halv 1 på natten. Jag körde Mammas äckliga bil! Det var inte kul.  Hon var på besök för första gången =) Jag körde i Ca 50 km i timmen ut till stora vägen där låg jag i typ 70 80 haha. Men fan har ju inte kört nått i vinter och de första jag ska göra är att sätta mig och köra mitt i natten då jag ser som sämst och i en bil jag inte är van vid.
Men fram kom vi till slut! Bättre sent än aldrig som jag brukar säga!

I lördags så var man rätt taggad på att parta med brudarna! Det var ju ett tag sen som sagt!
Pappa bjöd på pizza, de var ett tag sen de med! Köpte hem från torino! Vilket grabbarna inte alls gillade! Haha vi är nog ganska bortskämda med Mio!
Runt kvart i sex åkte jag och lämnade bilen vid mamma och pappa. Pappa skulle börja 5 över 6. Trodde han! Men han började 17.54 Så de var turbo in till sala! Halvvägs kommer han på att han glömmer inlogget hemma! Så fick ringa efter mamma och be henne komma med det! Har aldrig sett pappa så stressad ska jag säga! Väl framme vid station så har bussen fastnat! Vi står och försöker få loss den i tyo en kvart! Då är bussen redan 10 min sen! Sen byter vi buss! Den funkade, men pappa hade panik!

Mamma körde mig till vickan efter att vi lämnat väskan till pappa! Hos vickan började det lite lugnt. Jag kände inte en kotte typ, men de släpte efter ett tag! När vickans bror kom med CO så känd jag mig hemma igen :D Då hade jag as kul! Vet dock inte om vickan gillade min present , Men hon kommer nog lära sig att tycka om den hahaha!

Efter förfesten gick vi ut i sala! Där mötte jag upp Chrille, Sofia, Kim och Jimmy :D Det var skoj att dem ville följa med! Dock var det inte så bra musik men kul hade vi iaf :D

Tack för en trevlig kväll!

Idag vaknade Chrille och jag upp i soffan, vi åkte hem med pappa som så duktig körde nattbussen :D. Chrille var inte så glad på mig för att jag däckat i soffan hehe...

Var över till underbara Fia en stund, de hade hänt lite saker! Riktigt tråkigt att höra! Men du förtjänar så mycket bättre än dehär!! Det vet du ! Du är underbar!!!!!

Var även över till Frida på sjukan idag! De var trevligt hon bjöd på bullar! Vart lite skitsnack! Har saknat henne, var ett tag sen!

Älskar er båda!! <3

Nu ska jag ta och äta en pirog :D hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0