godmorgon?

Gick och la oss i mindre god tid igår! Vaknade runt 11, fortfarande riktigt trött! Chrille stackarn var tvungen att gå upp vid halv 6 i morse! Han kommer sova gott inatt..Eller inte, han kommer förmodligen gå hem och lägga sig direkt efter skolan ;) Kommer kännas konstigt att sova själv inatt.

Igår tittade vi på nå ganska dålig film, preditors tror jag att den hette. Som sagt man har sätt bättre filmer än det.
Jimmy kom även över en stund igår, de var ett tag sen jag träffade honom så de va trevligt.

Var ut en liten sväng igår! Fyfan va kallt det var! längtar inte alls tills "riktiga" Vintern kommer.
Min bil klarar inte av sån kyla! Inte har jag nå vinterskor heller :/

Hittade ett ganska intressant jobb igår. Dock var de affärs engelska man skulle kunna och de kan jag inte =( Men de hade passat mig! haha :D

Nu ska jag göra färdigt min anmälan till skolan! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Saara

Jaadu bruden, jag längtar också som fan till nyår/födelsedagen! Ska bli GRYMT KUUUUL!!



P.S. Hihi, jag har gått affärsengelska ;P

2010-11-09 @ 20:58:57
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0