Fredag

Pratade med lilla Fia igår, var ett bra tag sen som vi pratade så länge. Det var både skönt och roligt!

Erika och jag tog oss en cykeltur på kvällen, hennes sadel blev snodd häromdan så vi cyklade först ner för att köpa en ny sen åkte vi runt lite i stan. Fan va skönt det var med frisk luft! Var ett bra tag sedan man cyklade för att cykla!

Lagade lövbiff igår, fan var riktigt gott, funderar nästan på om jag har en dold talang  :D haha

Idag blev de fläskytterfilé med hemmagjord potatisgratäng! Fan jag var tillochmed grym på att göra de! Hahaha måste fylla på mitt ego ibland!

Imorgon blire party hos lilla Lindah, hon ringde mig idag och bad mig om en rolig tjänst haha! Vi får ju se hur de går!
Så kul att lyssna på henne ibland, hon och hennes rosa hjärtan och en viss torsk haha!

Ikväll tänkte jag ha Vampier Diary maraton! Är ensam hemma, utan nyckel så kan inte ta mig någonstans heller, så det är jag och tiger här hemma! Får lite städ lust men de är inte min dag idag så ska försöka att låta bli! haha Fan trodde aldrig de om mig själv ska jag säga!

På Söndag bär de av hem till kumla för lite family time!

Nu blire tv serier i mängder tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0