Äntligen

Fan va skönt nu är man hemma igen! Höll på att bli tokig att vara fast i kumla! Hade varit en annan sak om jag kunde ha valt att åka hem när jag ville, men nu när jag inte hade något val så :/

Igår var de riktigt tråkigt, syrran tog hem kompisar och tittade på film så tvn va okkuperad!

Kunde inte sova inatt. Satt och pratade med älskling till typ tolv, sen skulle jag försöka sova.. Jovisst de gick inte! Vaknade hela tiden. Hörde massa ljud konstant. Sen vaknade jag klarvaken klockan fem av att mamma gick runt. Åkte hem till väserås med pappa sen vid klockan sex.

Somnade som en stock när jag kom hem! hahaha vaknade igen klockan tolv.

Hoppas på att jag tar och gör nått värt idag, har redan diskat :P sen blire fläskpankaka till mat :D

Tjingeeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0