Lördag

Idag åkte jag och pappsen till västerås och köpte en keyboard =) Får se hur det blir med talangerna i familjen.

När vi kom hem började jag göra hemmagjorda hamburgare! Fyfan va gott det var =) Dock åt jag bara en halv!

Runt halv 5 åkte jag hem till Frida. Vi satt och pratade lite strunt. Sen kom Sofia och Sofie dit en sväng de med. Trevligt att kunna umgås.
Frida och Patrik bjöd på paj! Mumma. Jag och Frida pkjte iväg på ett ärende. Fan va lätt allting är när man får ljuga lite hahah Det är alltid lättare att göra det åt andra än åt sig själv. Precis som när man var liten.

Nu sitter jag hemma. Ska väl ta och försöka sova om en stund. Ska ju som sagt åka och jobba imorgon :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0