Helgen

I Fredags så åkte jag hem till Fialotta runt halv 7 med Vickan. Eller vi träffades vid åkrahallen för vi skulle köpa oss sallad och godsaker. Plus att vi hyrde två filmer. Från andra sidan och prinsessa.

När vi kom hem till Fia så satte vi igång med att käka och titta på skräckisen först. Vart lite skrajja, Vickans sätt att visa det på var att börja as garva..

Efter den filmen så tittade vi på prinsessa. Då kom även Frida över en stund. När filmen var slut satt vi och snackade lite skit. Alltid lika mysigt.

När Frida och Vickan åkt hem gick Fia och jag och la oss. JAg kunde inte sova, så jag tittade på TV, Fia kunde inte sova för att Tv:n var på. Så då stängde vi av. Kunde fortfarande inte sova..

Ronnie ringde runt 3. Så jag sprang ut ur rummet så att jag inte skulle väcka Fia. Vi satt och pratade till solen började komma upp. Jag däckade framför TV:n.

Trevlig kväll det var tjejer <3

I lördags vaknade jag som sagt upp på Fias och Mickes soffa...
Åkte till jobbet runt kvart i 12. Lämnade tillbaka hyrfilmerna för att slippa betala extra.
Det var aaaas stressigt på jobbet må jagg säga.

Jag råkade göra så att det diffade 300 000 i kassan i minus då!!

Pkte hem till Sofia Fors i tärnsjö för att slippa åka fram och tillbaka. Däckade gaaanska snabbt på soffan där med.

I söndags
kände jag mig utvilad. Åkte till jobbet 20 över 12 haha vilken skillnad. Och denna dag  vart ennu värre än gårdagen. Jag är heeeeelt slut i kroppen! Vi fixade till felet med 300 000 hahah det var tydligen inte jag som gjort fel andra gången. Svårt att förklara men det är löst.

Nu ska jag sova! Stor dag imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0