>_<

Fyfaaaan va trött jag blir!!!!!!!!!!!!



ÄR hos Fialotta nu. Hon gör sig klar för att åka! Vi har just skickan in anmälan till industrijobbgrejen i västerås! Hoppas hoppas!

Var ut och åkte lite rullor i stan. As härligt!!!! Var även hem till hennes farmor och farfar en sväng. Det var ett tag sen! Kul att se dem igen!!

Sen kom vi hem och snackade lite skit, så jag ska väl ta och åka snart så hon för göra sig klar i lugn och ro!!

Fan va jag älskar mina brudar<3 Undrar va jag skulle ha gjort utan er? Vill inte ens tänka på det!

 

 

Va har jag egentligen att säga till om ?


Kommentarer
Postat av: Sofia.

Älskar dig baby! <3 tack för en trevlig dag :)

2010-05-03 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0