torsdag

Igår så kändes det faktiskt som fredag. Dagarna swishar förbi och jag glömmer bort dem.

Efter praktiken åkte jag hem till Nattis med min livsfarliga bil. Den blir bara värre och värre..Stackars lilla Fille =(
Jag köpte en liten baddräkt åt Tuva. Får hoppas att den passar i sommar då den ska användas.
Hon Nattis bjöds det på bullar och lite för svagt kaffe. Men de gick ner i vilket fall.

Jag ringde även till Micke för att fråga om han ville rädda min stackars lilla bil. För annars kommer jag inte kunna köra den.

Åkte hem runt 3 för mina systrar kan aldrig komma överäns. Mamma bad mig åka hem så att huset skulle stå kvar när hon kom hem.

Jag började med maten dirrekt när jag  kom hem. DET VART SÅ JÄÄÄVLA GOTT!! Potatisgratän, fläskkarré kokad i grädde och b-sås!

Idag ska jag hem till älskling! Han ska fota och jag ska hjälpa till =)

Får hoppas att jag får träffa lilla Fia snart. Inte träffats i veckan =(

Nu är det dags för veckans sista praktik dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0