Tisdag

Japps. Idag var jag på möte med min jobbcoach! Det gick faktiskt bra.

Fast först var jag och höll min kära mor sällskap när hon åt. Bakad potatis med Rostbiff! Såg gott ut =)

Åkte hem till min kära bästa vän. Ville inte att hon skulle vara ensam nu! Vi pratade lite skit och slängde sopor postade brev på gamla vanliga sättet.

Åkte hem runt 5, för då kände jag att nu är det ok att lämna henne ensam ;) Skönt att allting gick bra!

Missade ett annat möte! Har ganska dåligt samvete.

Imorgon börjar min praktik! Ganska nervös :S Men vafan det kommer att gå bra!

Just nu sitter jag och hoppas på att morfor och morfar kan komma! Det skulle rädda mitt år!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag titta på How I met your mother :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0