SUPERDAG:D

Idag väcktes jag av ett telefonsamtal som gjorde mg överlycklig :D

Det var rektorn på varmsätraskola som sa att jag skulle börja på onsdag! Snacka om att jag blev glad. Hon sa att jag skulle ringa henne när jag hade sovit klart och vaknat haha. Jag lät nog inte så pigg. Inte så bra första intryck men vafasen det är lov? Eller ?

Sen ringde jag till min handledare på Af och hon berättade att de på kommun var jätte glada att jag tagit eget initiativ och ringt för att fixa min plats på varmsätra. Just för att de inte hade någon där :D

Oh va jag mår bra nu =)

Gick ut på en halvlång promenad med Sofia, snart ska jag till Fialotta. Måste bara ringa Rektorn först..

Hihi guuuud va den här dagen kommer bli bra :D:D

Nu ska jag kila tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0