Partay

Igår så åkte jag in till stan runt 10 över 6. Kom fram till fialotta halv 7! Hoppade i ett varmt bad! Fan va skönt det var. Efter ett tag klev m i sen kom hans vänner och de skulle också bada. Frida och jag fick ett litet ryck och svor åt varandra! Men vänskap handlar väl om att tjaffsa ibland!

Jag och Frida satt inte i lika länge som de andra, för vi hade blivit helt blöta i ansiktet och var tvungna att gå upp och fixa oss igen. Jag satte igång min underbara musik som ingen annan tyckte om tydligen. Inte så kul :/

Vi drygade och härjade lite. Alltid lika roligt. Sen gick vi ner till norrmanska. Där satt vi och pratade och blev lite väl roliga. Jag ringde till baby och han kom och hämtade mig och Frida. Vi beställde mat och åkte hem.

Somnade som en stock! Jag vaknade innan solen hade gått upp av att jag drömde om att jag drack vatten. Efter 20 glad var jag fortfarande törstig! Hatar den kännslan för man tror ju att man har druckit.

Ronnie och jag låg och drygade i sängen en stund sen gick vi upp och han skjutsade mig för att hämta min bil.
<33

Nu sitter jag här och ska titta på ett avsnitt av Solsidan som jag missat!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0