Onsdag i fagersta

Fy vilken liten stad säger jag bara. Sala är litet men fan det är värre!

Gick upp riktigt tidigt imorse, för att vara jag =D Åkte till bibland och gick på möte med en som jobbar på kummun. Han sa att jag förhoppningsvis får börja jobba redan på tisdag :D:D Är överlycklig!

Sedan kom mamma och hämtade mig. Jag skulle följa med och vara moralskt stöd idag. Det var tur att jag följde med och lyssnade på instruktionerna på hur allting funkar för mamam vart så stressad att hon glömde det mesta. haha

Det kom rätt mycket folk för att vara en sådan liten stad faktiskt, så tråkigt hade vi inte. Eller jo skapligt tråkigt eftersom jag inte fick betalt haha

Det är en jävla bit att åka må jag säga så höll på att somna på vägen hem. Väl hemma va jag dö hungrig! Fick kött inlindat i bacon och ungsstekt potatis med rövinsås och beasås! Guuuh va gott :D

Nu tittar jag på Drömmen om italien. Ganska roligt faktiskt! Nu ska jag fortsätta att titta för reklamen är shlutt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0