OnlinePizza

Jag var så glad att min dag blivit räddad så jag överraskade Sofia med att  beställa Pizza.

Akte hem till henne ..
"Big ta bort spindeln"
Hon hade en liten spindel i ett glas i skåpet haha. Inte så fräscht så jag tog ner glaset och hon mosa ner papper i det. Detta skulle hindra spindeln från att kunna klättra ut ur glaset när vi till slut skulle dränka den. Adjö lille spider. Sofia skulle diska alla glas spindeln hade varit nära.
Dessutom har Micke och Fia fått gratis innebor i huset hahaha. Små skatungar! Inte roliga när våren närmar sig och de börjar bli hungriga.

Vi satt i köke och pratade när Pizza bilen bara körde förbi.
"Hallå bilen det är hit du ska" Sa jag och sprang hysteriskt ut i Fias skor för att vinka på den. Hann inte så fick springa efter bilen och ropa. När han fick syn på mig hade han redan knackat dörr hos två personer. Jag undrar varför man tackar nej till gratis pizza?
Han körde efter mig
"Hoppa in jag kör dig " hahahhaha Jag kan då säga att det luktade Pizza i bilen om det var någon som inte visste det!
Sofia as garvade när jag kom in. Det gjorde jag med kan jag säga. En riktig upplevelse! Sen upptäckte jag att vi fick en familjepizza!  Inte så jävla konstigt att det vart så dyrt ;/ Dessutom fick vi cola light men de slank ner!

Visade Fia ett test på internet som telenor har. Skit roligt!

Ne nu ska jag kila. Skulle ha åkt på kurs men mamma mår inge bra så de blev inget =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0