Mamma hela 40

I Tisdags så åke jag och pappa in till västerås för att hämta mammas tårtor. Swartzwald heter de eller någonting i den stilen. Efter det åkte vi hem till Livi och de för att fixa i årdning käk. Jag fick garnera! De var var roligt.

När vi kom hem med maten och tårtan blev mamma helt chockad. Hon trodde att hon skulle få fixa mat och tårta hel ensam. Så hon blev väldigt glad med andra ord.

Igår vaknade vi smög upp och hfixade pankakstårta. Inte jag utan småsyskonen. Sen gick vi in med 40 blommor till mamma och sjöng. För att vara morgon så lät det faktiskt rätt fint! hehe

Sedan bar det av till Praktiken. Jag fick vara lärare igår och bli kallad fröken :D Jag hade idrottslektion med ettorna. Riktigt roligt var det! Och bra gick det!

När jag kom hem bar det av till tärnafolkhögskola för att hämta mammas present. Som skulle ha varit klar redan för en vecka sedan men blev inte klar föränn igår. På väg tillbaka så följde Anna och Jesper med in för att gratulera mamma. Jag sprang och gjorde årdning min present.

Sedan kom det en massa folk, vi käkade och pratade. Min present vart väl klar runt ja kanske 5 en tjock tant fylld med mammas favvo GODIS! Den vart faktiskt riktigt cool!

När jag gick och la mig däckade jag på en sec, jag var heeelt slut!
Nu ska jag väl snart ta och ge mig av till praktiken för jag försov mig lite, vaknade en kvart försent! hehe

Älskar dig MAMMA!!!!
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0