Jajaje coco jambo

Oh va det är skönt med 90 tals musik!!!!

Satt och tittade genom gamla låtar och lite annat! Hittade en massa bra låtar ;D Som Coco jambo, Mr vain, dub I dub och en massa andra godingar:D

Haha kom även att tänka på modern talking som Sofia och jag dansade till mitt rum! Brother leui eller nått och sexy sexy lady. Jag skulle kunna hålla på hela dan!

Sitter just nu och lyssnar på dessa låtar :D

Snart ska jag börja göra mig årdning, ska som sagt bada tunna med mina älskade girls! Funderar på att lägga över låtarna på USB och ta med dem så vi kan få minnen tillsammans till dessa underbara 90´tals låtar :)

Pappa håller på att göra hemmagjord kebab med bröd! Hoppas att det blir gott =)

Sen kommer det en gubbe hit som snacka om ett jobb om jag var intresserad. Får se hur seriöst detta är då!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0