Hej

Ja som sagt så hade jag det riktigt roligt i lördags! Va först hem tll Familjen doder! Där kom vi överäns om att jag skulle köra! Men när vi åkte till västerås så sa pappa att jag inte får köra hans bil. Då fick man drink efter drink efter drink, shot efter shot efter shot! Fyfan de tog inte lång tid nnan man var så rolig som jag!

Mådde väl hyffsat bra igår iallafall! Pappa fick skjutsa mig till Sofia. V skulle boxas men fia påminde mig om att promenera så då gick vi en långis! Fan va de var skönt!

Idag har jag varit på "arbetsutbildningen" Gick faktskt riktigt bra. Jag börjar få haj på dedär med barn! Och de verkar ju gilla mig med!

Har inte pratat med Fialotta idag! Det känns skit konstigt när vi inte har pratat! Känns nästan som om man skulle vara sura på varandra eller något!

Satt nyss och tittade på nyheterna. Haha att v tog hjälp av FBI för att ta reda på vem som skrev hoten mot KTH känns ju as ballt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0