friendfiesta

Mmm vaknade av att huvudet var stort som en jävla melon! Springa på toaletten är inte heller det roligaste...

Jag påbörjade en tävling igår. Att skaffa många vänner på facebook inom loppet av två veckor. Igår såg det faktiskt ut att gå riktigt bra men idag när jag gick in så såg det mindra bra ut. Den som leder har fan över 900 nya vänner. på en dag??? hallååå. Jag lyckade skaffa mig runt 100 tror jag, sen gav jag upp. Så nu har jag en maaassaaaa vänner på facebook som jag inte ens vet vilka det är. Och för vad? Jo en Iphone jag aldrig kommer att vinna hehe..

Det känns tråkigt att vara sjuk, men alla här hemma är så snälla mot en när man är det så någonting positivt fick jag ur det.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Kanske titta på lite avsnitt. Hoppas på att få lite roligt besök av min kära granne som nu mera bor i stan! You know who you are;)

Imorgon ska jag vara barnvakt!

Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0