duktigt

Idag har jag vart duktig. Jag klev upp. Tog mig en frukost macka sen började jag stor städa =) Känner mig riktigt duktig faktiskt. Dock hade det varit bättre om jag städat igår så hade jag sluppit att vara stressad och dessutom hade jag kunnat sovit hos babe. Men så smart är jag inte.

Snart ska jag och fia åka till västerås och köra ida till sin vän. Sen ska jag hämta lite saker till ikväll. Ska även lämna lite saker till Me. Får bara hoppas att jag kommer hem i tid.

Just nu tittar jag på repris av OS haha men det är ju bara vart 4.e år så varför inte utnyttja tv.n till det =)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan va roligt jag har ÅT dig Big ;D! Du livar alltid upp stämningen :D haha <333333

2010-03-01 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0