APU

Första dagen på praktiken gick super :D

Vaknade i tid gjorde jag också. Tillochmed så i tid att jag låg kvar i lugn och ro och bara slappade. Dessvärre så är jag svintrött nu!

Åkte till Varmsätra skola halv 8. Var med på morgon mötet och fick mitt schema. Jag ska vara i de flesta klasserna och hjälpa till. Riktigt roligt faktiskt.

Har no skaffat mig några nya smeknamn . Men så blir det alltid! De kan inte uttala mitt namn så då hittar de på eget.

Åkte till västerås på rekryteringsmässan! Tycker det vvar skit i år om jag ska vara ärlig. Lämnade inte in mitt CV någonstans!

Väl hemma lagade pappa ungsstekta hamburgare med spec bröd! Fan va gott det var!

Nu ligger jag här mätt och belåten och heeeelt slut! Imorgon börjar en ny dag med nya äventyr :D Måste nog ta C vitaminer i mängder för att inte bli smittad av alla snoriga små barn =)

Nu ska jag titta på ett avsnitt av How I met your mother... Eller jag ska inte ljuga, jag kommer inte kunna stanna vid ett avsnitt!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0