Helgen

I fredags var det student. Riktigt fint! Lyfter fram gamla minnen. :')

I lördags låg jag i soffan heeelaa dan! Mådde skit! Orkade inte göra någonting. Försökte prata lite med min Fialotta, men de blev inte så mycket prat. Känns jobbigt att vi inte längre träffas lika ofta! Måste bli ändring på det!

Idag skulle jag ha jobbat, men jag är inte ens i skick att sova hahah. Vaknar skit tidigt av att näsan är täppt sen kan jag inte somna om!

Snart ska jag ut och lägga mig en stund i solen, får hoppas att jag inte får nå utslag!

Imorgon börjar veckan igen, måste se till att vara frisk då så att jag kan stå vid svarven utan att vara en fara för min omgivning.

Kommentarer
Postat av: vickan

krya på dig raring!

2010-06-07 @ 00:23:51
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0