YES

Äntligen äntligen ÄNTLIGEN fick jag träffa Sofia igen! Fan va jag har saknat henne. Var inte där särsilt länge för mister M va på lite dåligt humör. Inte tål han heller lite skämt när han är på de humöret. Fast jag är van att vi inte kommer särsilt bra överäns haha. Ska leka med Sofia idag igen. Tyvärr blir det mindre roligt både hon och jag vet varför :/


Igår köpte jag efterlängtade ostbågar  :D  Finns inte så mycket sådant där nere som faller mig i smaken, kanske är bäst så. För när jag blev sugen på någonting så tog jag en frukt. Det är någonting jag inte kan säga att jag gör hemma.


Idag ska jag laga goooood mat :D Inte ta någon snusig, nagel pizza hahaha att jag ens åt den biten. Men men :D Den var god!


Var in och hälsade på hos Frida med! Köpte mjölk på Ok istället för billig mjölk på Willys haha.

Var även hem till baby och sa hej till familjen Ek :D Kändes skönt att komma tillbaka till vardagen. Även fast man blir lite deprimerad när man tänker på den hehe

Ne nu ska jag hjälpa min kära mor här hemma =) Hare så bra tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0