Tjabba

Igar pratade jag antligen med min basta! Fan va jag har saknat dig! Langtar till att fa komma hem och snacka skit!

Hande inte sa varst mycket igar, var serbisk julafton sa var ivag till min morfars syster och kaka, eller ja at av de som gick att ata hehe.

Sen akte jag hem pratade lite med Ronnie efter det tittade vi pa en bra film. Handlade om en man vars san behovde ett nytt hjarta! Riktigt bra!


Idag vacktes jag innan kl 8. Gris skulle slaktas. Bla kan jag saga att det sag ut, ioch inte mindre luktade bla. Fick se tarmrensning. Mormor skulle gora en god gryta men eftersom det ar juldagen idag sa var ingenting oppet inte ens veterinaren som skulle kolla sa att kottet var OK. Mormor tillagade kottet sa att bakterierna var doda men ingen at! Tycker fruktansvart synd om henne.

Klarika kom over och jag hittade en film pa mig dar jag bara var 2 ar. Har aldrig sett en sadan film forr. Bara sett kort sa det var riktigt roligt. Jag va minsakt ganska sot enda! Sen tittade vi pa mammas och pappas brollop. Vi ska ta en till sadan film kvall innan jag aker hem!


Nu sitter jag hos Lidike hon har kommit hem fran en 5 dagars kamping i skogen! Kul att se henne igen. Imogon ska jag leka med henne!

Nu ska jag kila och kissa innan jag kissar ner mig.

Och Alskling sluta var sa sur nu!

Saknar er pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0