Tisdag

Igar vart de ingen hemma kvall for mig, skont det! Klarika ringde och fragade om jag ville komma over. Sa efter att jag pratat med Ronnie sa gick jag dit. Hon och hennes kille hade planerat att det skulle hem till en tydligen gammal barndomskompis till mig och en bra van till dem. Sa vi ringde Vicki och hennes kille och fragade om de skulle folja med. Nar vi kom dit sa kande jag igen huset men inte den som bodde i de, men de kom ihag mig. Jag kande igen en tjej men resten var blurr...

Runt 12 ville de kaka pljeskavica sa vi akte och inhandlade det at dem. Jag orkade inte och att ata sa tung mat nykter vid den tiden kandes inte som varldens basta ide riktigt.

Vicki skjutsade hem oss runt 1 inatt och jag slocknade nastan direkt!

Vaknade av namnet veronka. Inte den roligaste vackningen jag haft. Maste aka och lamna hennes vaska som hon lamnat hos oss. Klockan var nio!


Nu ska jag aka tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0