Fredag

Igår var jag ner på stan med min Fialotta. Köpte ett par skor för presentkortet jag fått av min älskling. Riktigt fina var dem faktiskt. En tröja hade jag med råd att lägga till för summan. Sen åt vi på Mercato mums =) Har saknat henne tok mycket så det känns bra att vara hemma igen.

När jag kom hem klippte jag syrran. Hon vart riktigt nöjd och det gjorde mig glad.

Senare på kvällen åkte jag på målarkurs. Alltid lika roligt med tanterna =)

Idag har jag lekt advokat haha ringt 17 samtal för att få tag i Idas mobiltelefon. Den försvann igår. Efter det 16 samtalet fick jag tag i telefonen. Känner mig riktigt bra faktiskt!

Snart ska jag väl ta tag i att städa hör hemma! Mitt rum ser ut som efter 2:a världskriget eller som min pappas kända citat "Cirkus".

Ska hem till älskling senare ikväll..

Vill önska Sofia lycka till ikväll =) Du är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: sofia.

älskar dig :)

2010-01-24 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0