Tisdag

Igår kom Lina och Fialotta över till mig, vi åkte in till stan för jag skulle posta brev, sen handla sallad. Mina solglajjer var så snygga så jag var tvungen att ta på mig dem. Dessvärre immade de igen och satt på sniskan så jag såg ut som en reetarded haha Vi åkte till Fia en snabbis och visade Lina runt i huset.

Efter det åkte vi hem och snackade skit. Jimmy kom över och sa hej.
Jag tillagade salladen , Sofia ville inte ha =( Taskmupp. Lina smakade iallafall. vilkoret var att vi skulle äta pizza sen haha

Lina och jag gick hem till henne och lekte med lera. Haha runt 9 hämtade vi pizzan som inte satt så fint som man hoppats på.

Jag gick hem runt halv 12 gick och la mig med en dålig känsla.

Snart ska jag in och träffa min jobbcoach. Får se hur de går :S Är inte ett dugg taggad om jag ska vara ärlig.

Sen hoppas jag på att få träffa Frida och Fia.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0