Söndag

Lördagen var väl inte som den borde ha varit. Eller den började väl inte som man förväntat sig.
Va på en visning det var trevligt.


På kvällen åkte jag hem till baby, vi badade bubbel o det var såååå mysigt =) Fast ISKALLLLLLTTTT! Brrrrr Började sedan titta på en film men som vanligt somnade jag! Det kändes så skönt att äntligen kunna sova utan nå problem.
Kanske hittade felet på mig =)

Imorgon ska jag träffa sofia, vi skulle ha haft wii kväll ikväll men hon är sjuk =/ får hoppas att hon blir bättre snart!

Va på Bingo idag med mamma och Rosis! Fan va dåligt det gick! Trodde jag skulle få potten :P haha nerå men n¨gonting hade man hoppats på iaf men nix pix!

Nu ska jag kika på tv!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0