Onsdag

Igår träffade jag min jobbcoach. Gick ju bra... Bättre än vad jag trodde att det skulle gå.

Efter det åkte jag hem till Frida som stod och bakade sockerkaka till mig :') Så söt! Vi satt och pratade en stund sen kom Fialotta med bullar och mjuk pepparkaka och cola! Vilka underbara vänner! Vi satt och pratade en stund och fikade, det var riktigt gott! Sen kände jag de att jag bör åka hem innan mamma slutar jobbet.

Åkte hem, sen gick jag över till Rosis för att jag inte ville vara ensam. Satt hos henne en stund. Sen efter en evighet av ringanden ringde Lina tillbaka. Vi kom överäns om att åka hem till dodda där han och Ronnie hade förfest.

Vi åkte in till stan och stannade vid Willys. Jag köpte 5 Paket lätta haha 10 kr styck vafan :D Betalade det, sen så köpte jag chips och cola eftersom jag itne skulle dricka. När jag skulle betala det plus en dosa snus så medgavs det ej! Fan va jag skämdes! Hatar när det blir så! Som tur var lina där och hjälpte mig med en tjuga!

På förfesten kändes det lite konstigt, stämningen låg inte riktigt där den skulle men det gick bra!

Vi var inte där allt för länge för sen skulle de ner på studentfest ! Körde ner Ronnie för han fick inte plats i den andra bilen :/

När vi släppt av honom åkte vi runt lite, slutade upp hos Ronnie. Där satt vi och gjorde läxor och käkade chips.

Runt halv ett hämtade jag upp dem. Började köra upp mot där Dodda bor. Det kommer en bil med helljus och jag bländar! INTE SMART haha det var polisen! De Tvär nitar och vänder för att köra efter mig aaaaah. Snacka om att jag blev nervös. Alla där bak satt och skrek om att de inte hittar bälte.  Jag stannade där Dodda bor för att släppa av honom. Utan att de blinkade med blåljus åt mig! Alla klev ur även jag.. Lina satt kvar dock ;) "körkort och alkoholtest" Jag vart skapligt skitnödig hahahha

"Har du gjort något sådant förr?"
"Nä, eller jo på körskolans bilar! haha

När testet var klart fick vi köra vidare, jag vart helt extas! hahah Jag klarade min första poliskontroll och jag fick ingen böter som jag trodde att jag skulle få :D

Men jag säger då de, jag tänker aödrig mer blända när jag ser att det är en volvo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0