Malmö + YatzY

I fredags packade jag det jag skulle ha med mig. Inte mycket men det vart en hel väska iaf. Gick över eller nu ljög jag jag åkte över till Anna och Peter för skulle endå flytta på bilen för plogen skulle komma. Vi började våran resa runt 20 i 2 på dagen. fick höra ganska många gånger "är vi framme snart" Haha men man var lika dan när man var liten.

Vädret var inte särsilt snällt mot oss. Vi låg efter plogbil, hamnade i kö för en avkörd lastbil sen kom ovädret alla väntat på och då såg vi inte ens vägen. Tur att det fanns stacket efter vägen som vi kunde följa.

Vi kom fram till Malmö iallafall. Lina blev jätte glad att jag följde med. Hon hade ingen aning.

I Lördags vaknade vi, åkte till coop och handlade mat och tjockisvirke. Sen åkte vi till Mobilia köpcenter och hjälpte anna att välja ut lite kläder.

När vi kom hem började jag med basen till maten medans de gick ut med hundarna. När de kom tillbaka så började anna tillaga sin special gratäng och jag gjorde sallad. Lina hjälpte till och även Peppe.

Maten var så jädrans gooood fläskfilé med potatisgratäng och bsås oh mumma.

Efter maten ringde jag till min kära mormor för hon fyllde år.

Efter det satt vi och spelade Yatzy i timmar. Man blir fan beroände. Kl halv 10 ringer silvia mig. Undrar va jag ville henne. Berättar då att jag är i malmö så hon kommer. Jag vågar då inte åka någonstans själv i den stan hahah skulle åka vilse på två röda om ens de ahha.

Vi satt och pratade och spelade vad? Jo Yatzy haha

Sen när vi följt silvia till bussen gick vi hem igen. vi satte oss och tittade på os sen när alla hade somnat så satte vi oss och pratade skit =)

I söndags var resan tillbaka.
vi stannade vid samma donken. Jag testade en ny hamburgare. Jag säger då det att aldrig mer ska jag ta den menyn. Orkade inte mina pommes elle ens halva colan till den haburgaren.

Inte heller var den donken nå bra först glömmer hon  mina pommes, sen gav de fel dipp och sen var de mögel eller mjöl på peppes burgare.

"
Fan var detta staden gud glömde eller?" - Lina

Det var helgen det, riktigt roligt även fast de kanske inte låter som det. Lina följde med hem ska bli kul att få spendera lite tid tillsammans.

Idag ska jag åka in till af
och skriva på papper. Får hoppas på att jag får min praktikplats :)

Tjingelning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0